اخبار

معرفی کتاب 4 استراتژی برندسازی شخصی

4 استراتژی برندسازی شخصی

در این کتاب از چهار استراتژی در حوزه بازارسازی شخصی سخن به میان آمده است.

در فصل نخست کتاب تحت عنوان “هدف خود را پیدا کنید” پیدا کردن هدف برابر با پیدا کردن حوزه کاری قلمداد شده است، بدین نحو که اگر هدف یافتن برند شخصی خود باشد، تعیین محصول ارزشمند نیز آسان می شود. این هدف می تواند یک مهارت، یک کالا و حتی تاثیر گذاشتن بر دیگران برای داشتن سبک زندگی خاص باشد.

اطلاع داشتن از قانون “نوین”، دومین استراتژی در حوزه بازارسازی شخصی عنوان شده که درباره آن در فصل دوم سخت به میان آمده است. در این فصل آمده: “زمانی که درباره این استراتژی صحبت می کنم، درباره حرفه های جدید یا رهبران در حوزه فعالیتتان صحبت میکنم. درباره حرفه های جدید و مناسبت های فعلی در صنعتتان صحبت می کنم که بر انتخاب شغل تاثیر می گذارند.”

 

4 استراتژی برندسازی شخصی
  “راهنمای 360 پیشرفت شغلی با راهکارهای ساده و شگفت انگیز”

 

در سومین فصل، ثبات و حفظ ارتباط به عنوان یکی از عومال و استراتژی های مهم اصلی برای برندسازی شخصی در زمان طولانی مطرح شده است؛ همچنین ذکر شده استخدام متخصصان باعث می شود شما را جدی بگیرند و بیشتر مردم نمیتوانند مدت مشخصی را در یک حوزه فعالیت کنند.

در آخرین فصل از بهبود روابط حرفه ای به عنوان چهارمین و آخرین استراتژی در برندسازی شخصی و بازارسازی خود، سخن به میان آمده و عنوان شده در راستای برندسازی شخصی و بازارسازی خود، تقویت روابط، عنوانی کلیدی و تعیین کننده است.

عنوان سرفصل های این کتاب ممکن است ساده به نظر برسند. بازاریابی دیجیتال و استراتژی های برندسازی شخصی دیگر راز  نیستند؛ اما بیشتر مردم نادیده شان می گیرند. آیا فکر می کنید راز اصول و آموزش های بازاریابی دیجیتال را می دانید؟
هر کس دیگری نیز می داند؛ اگر چهار استراتژی موجود در این کتاب به کار گرفته شوند، درآمد و زندگی تان را طوری دگرگون خواهند کرد که هیچوقت آن را تجربه نکرده اید.

به عنوان مترجمان این کتاب اعلام می کنیم هیچ چیز نمی تواند مانند چهار استراتژی برند شخصی با گام های ساده، شما را به برندسازی شخصی برساند.
این همان چیزی است که در زندگی لازم دارید تا به موفقیت های پی در پی دست پیدا کنید.
هر آرزو، هدف یا خواسته ای در برندسازی شخصی داشته باشید، برنامه به دست آوردن آن در کتابی است که پیش روی شماست.
آن را بخوانید و بگذارید دنیای شما را متحول کند…

4 استراتژی برندسازی شخصی (راهنمای°360 پیشرفت شغلی)