توافق نامه بهره گیری از خدمات

توافق نامه بهره گیری از خدمات

دوست عزیز؛ سلام

به شما اجازه داده مى شود که از مطالب مندرج در این سایت را براى استفاده شخصى و غیر تجارى استفاده نمایید مشروط بر اینکه کلیه تذکرات مربوط به حقوق مولفین (قانون کپى رایت)و سایر موارد حقوق مالکیت مندرج در مطالب را رعایت نمایید.

با این حال شما مجاز نیستید که بدون اجازه کتبى انتشارات اقدام به توزیع، تغییر، مخابره، استفاده مجدد، درج مجدد و یا استفاده از محتویات سایت، اعم از متن، عکس، صوت و تصویر، بصورت عمومى و یا با اهداف تجارى نمایید.

دسترسى و استفاده شما از سایت مشروط به شرایط و الزامات ذیل و قوانین مربوطه مى باشد.

شما با ورود به سایت و یا مرور آن و یا ثبت سفارش، بدون هیچگونه محدودیت و شرطى “توافق نامه بهره گیری از خدمات” را پذیرفته و اقرار مى نمایید که هرگونه توافق دیگرى بین شما و این انتشارات در این زمینه ملغى و بلا اثر خواهد بود.

در صورت عدم موافقت با “توافق نامه بهره گیری از خدمات” لازم است بلا فاصله استفاده از این سایت را متوقف نمایید.

شرایط و الزامات:

باید فرض کنید که هرچه در این سایت مى بینید یا مى خوانید طبق قوانین حقوق مولفین (قانون کپى رایت) محفوظ بوده مگر آنکه به وضوح خلاف آن بیان شده باشد.

نمى توان این مندرجات را بدون اجازه کتبى پدیدآورنده بکار برد جز آنکه در این “توافق نامه بهره گیری از خدمات” و یا در متن مجاز دانسته شده باشد.

همچنین پدیدآورنده ‎ نیز تضمین یا بیان نمى کند که استفاده مطالب نمایش داده شده در این سایت موجب تضییع حقوق شخص (اشخاص) ثالثى که وابسته به این انتشارات‎ نیستند، نخواهد گردید.

علیرغم اینکه انتشارات تلاش معقول خود را جهت دقت و به روز بودن اطلاعات سایت بکار خواهد بست به هیچ وجه دقت وصحت آنها را در تمام اوقات تضمین یـا ادعا نمى نماید.

این انتشارات هیچگونه تعهد و یا مسئولیتى را در قبال خطا و از قلم افتادگى محتواى سایت بعهده نخواهد داشت.

‎استفاده شما و مرور و جستجوی شما در سایت با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى گیرد.

نه پدیدآورنده و نه اشخاص حقیقى، یا حقوقى دیگرى که دست اندر کار ایجاد، تولید و ارائه سایت هستند تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت ندارند.

بدون محدود کردن پیش گفته ها، هر چیزی که در سایت به شما ارائه مى شود تنها بصورتى که هست بدون هیچگونه تضمین صریح یا تلویحى، شامل ولى نه محدود به، ضمانت هاى تلویحى قابلیت فروش، مناسب بودن براى هدفى ویژه و یا استفاده اشخاص ارائه مى گردد.

همچنین پدیدآورنده سایت در قبال هرگونه خسارت وارده و یا ویروسى که ممکن است بر لوازم کامپیوترى شما و سایر اموال بخاطر ورود، استفاده، و یا مرور سایت و نیز دانلود هرگونه مطلب، دیتا، متن، عکس، تصویر و یا صوت از سایت اثر بگذارد مسئولیتى بعهده نمى گیرد.

هرگونه پیام یا مطلبى از جمله “دیتا”، اظهار نظر، پیشنهاد و امثال آن، که توسط نامه الکترونیکی و غیر آن به سایت مخابره مى کنید غیر محرمانه و قابل تملک و استفاده تلقى خواهد شد و هیچ ادعایی در این زمینه مسموع نخواهد بود و هر چیزى را که مخابره و یا الصاق و ارسال نمایید مى تواند توسط این فروشگاه و سایت های مرتبط و فروشگاه های وابسته به آنها به هر منظورى و غیر محدود برای باز تولید، افشاءِ، مخابره، نشر، پخش و یا ارسال و الصاق بکار رود؛ با این وجود این مجموعه به تشخیص خود تلاش خواهد کرد از افشای اطلاعات و مشخصات شخصی افراد حقیقی و حقوقی و اطلاعات منحصربه‌ فرد کاربران که با این سایت در ارتباط خواهند بود به اشخاص و طرفین غیر از مجموعه خود و مجموعه های مرتبط جلوگیری نماید مگر به درخواست مراجع ذیصلاح قانونی؛  و ضمناً با استفاده از آخرین فن‌آوری‌ها متعهد است حتی‌المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

همچنین پدیدآورنده آزاد است که بدون هیچگونه تعهد به شما از هرگونه ایده، نظر، آگاهى و یا فن آورى مندرج در هرکدام از پیامهاى ارسالى شما براى هر منظورى اعم از تولید، عرضه و بازاریابى محصولات استفاده کند.

تصاویر اماکن و یا کالا هایی که در سایت به نمایش گذاشته مى شوند در مالکیت انتشارات حک بوده و استفاده از این تصاویر توسط شما و یا هرکس دیگر با اجازه شما ممنوع است مگر آنکه بطور مشخص در این “توافق نامه بهره گیری از خدمات” مجاز شمرده شده و یا اجازه مشخص از مالک تصاویر یا اشخاص داشته باشید.

هرگونه استفاده غیر مجاز از این تصاویر مى تواند تخطى از قوانین کپى رایت، مقررات مربوط به حقوق مارک هاى تجارى و یا قوانین و مقررات امور شخصی و تبلیغات محسوب شود.

علائم تجارى، آرم ها و مارک هاى تجارى و خدماتى (که جمعاً، “علائم تجارى” خوانده مى شوند) و در سایت به نمایش در مى آیند، آرم ها و مارک هاى تجارتى ثبت شده و ثبت نشده انتشارات حک و هلدینگ طرفه و دیگران مى باشند.

هیچ جزئى از محتواى سایت را نمى توان تحت عناوین صدور اجازه یا حق ضمنى و تلویحى، یا “عدم امکان انکار پس از قبول و غیره جهت استفاده از علائم تجارى نمایش داده شده در سایت، بدون اجازه کتبى صاحبان علائم، تعبیر یا تفسیر کرد.

استفاده شما از علائم تجارىِ نمایش داده شده در سایت و یا هرگونه محتواى دیگر سایت اکیداً ممنوع است مگر آنچه در این “توافق نامه بهره گیری از خدمات” مقرر و یا تصریح شده باشد.

این فروشگاه در مورد اطلاعات هر سایت دیگرى که با این سایت مرتبط باشد مسئول نیست. بدلیل آنکه سایت های مذکور توسط اشخاص دیگرى غیر از این انتشارات ‎ایجاد شده اند و بعنوان نـاشر یـا مروج مطالب مندرج در این سایت ها عمل نمى کنند.

هرگونه برقرارى ارتباط یا نشان کردن صفحات خارج از سایت یا سایت هاى دیگر در افزودن به علاقمندی های مرورگر خود را تنها و تنها با مسئولیت شخصى خویش انجام مى دهید.

ممکن است برخى از محصولات و یا فایل هاى و محتویات در این سایت متعلق به سایرین باشد و در این صورت در اطلاعات مربوط به آنها اطلاع رسانی مناسب درج خواهد شد. در مورد این نوع محصولات و خدمات مجوز استفاده تنها توسط مالک (مالکین) و یا فروشنده (فروشندگان) صادر مى گردد و آنها نیز مسئول رعایت شرایط و الزامات و تعهدات قانونی مربوطه می باشند.

خرید کالا از فروشگاه انتشارات حک بر مبنای قوانین و آئین‌نامه‌های تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

خدمات و محتویات این وب‌سایت براى استفاده‌ی شخصى و غیرتجارى بازدیدکنندگان و مشتریان عرضه شده است.

مالکیت معنوی اطلاعات موجود در وب‌سایت متعلق به انتشارات حک است و هرگونه استفاده از این داده‌ها بدون اطلاع قبلی و اجازه‌ی کتبی مسئولین ذی‌ربط پیگرد قانونی خواهد داشت.

استفاده از محتویات وب‌سایت IRANNASHR.com/.ir برای وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های شخصی که منافع غیرتجاری دنبال می‌کنند، با ذکر منبع مجاز است.

مطالب و اطلاعات ترجمه شده در وب‌سایت ترجمه‌ی مطالب مربوطه از جمله منابع معتبر انگلیسی و آلمانی ‌زبان است و با اینکه این سایت خود را به نوسازی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند، هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطای نگارشی پذیرا نیست.

محصولات و اطلاعات ارائه‌شده ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند یا حذف شود.

از آن‌جایی که خطای انسانی تیم وب‌سایت در ورود اطلاعات بر روی وب‌سایت و فروشگاه غیر ممکن نیست، انتشارات حک مسئولیت صحت کامل اطلاعات ارائه‌شده را بر عهده نمی‌گیرد.

کاربران متعهد هستند که در دسترسی به وب‌سایت فروشگاه مقاصدی خارج از دریافت اطلاعات فنی یا سفارش اینترنتی کالا دنبال نکنند.

کاربران هنگام سفارش کالا ملزم هستند اطلاعات صحیح و کامل خود را در وب‌سایت درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست سفارش و تحویل به‌موقع آن خواهد شد.

انتشارات حک هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال کارکرد وب‌سایتش، که ممکن است ناشى از عوامل خارج از توانایی مدیریت این وب‌سایت (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت‌افزاری و موارد مشابه) باشد، ندارد.

انتشارات حک هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محتویات سایت‌هایی که ارتباط به آن‌ها به واسطه‌ی آگهی و یا لینک در وب‌سایت و فروشگاه درج می شود، ندارد.

تمام ابزاری که در وب‌سایت و فروشگاه با هدف ارتباط با مشتریان به‌کار گرفته می‌شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با سفارش کالا باشد.

فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال محتویات پیام‌های کاربران نمی‌پذیرد. نظرات و پیام‌های کاربران پس از تأئید مدیر وب‌سایت، برای اعلان عمومی، درج خواهند شد.

تمام شرایط و خدمات وب‌سایت و فروشگاه انتشارات حک بر مبنای آخرین سیاست‌های این فروشگاه شکل گرفته و ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

ارتباط الکترونیکی انتشارات حک و فروشگاه با کاربران فقط از طریق دامنه‌ی IRANNASHR.com/.ir (شامل وب‌سایت، پست الکترونیکی، وبلاگ و موارد مشابه) برقرار شده، و فقط با استفاده از آدرس پست الکترونیکی‌ای که کاربران در سایت درج کرده‌اند صورت می‌پذیرد.

در صورت لزوم ارتباط تلفنی یا پستی نیز، این ارتباط با تلفن‌ها و آدرس‌های اعلام‌شده توسط کاربر برقرار می‌شود.

ارتباط مستقیم با کاربران:

انتشارات حک به‌دنبال رضایت کامل مشتریان خود است. اگر به هر دلیلی نتوانست انتظار شما را برآورده کند، لطفاً با پرکردن و ارسال فرم تماس با ما پیشنهاد و انتقاد و یا شکایات خود و  دلیل ناخورسندی خود را به ما اطلاع دهید.

ضمناً کاربران محترم می‌توانند در هر زمان که مایل باشند پرسش‌های خود را به یکی از روش‌های ذکرشده در بخش تماس برای انتشارات ارسال و در اولین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایند.

شرایط و خدمات فروش کالا:

از نظر حقوقی، در معاملات این وب سایت، فروشگاه ایران نشر یا نماینده‌ی رسمی آن به‌عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش‌دهنده به عنوان خریدار تلقی می‌شوند.

فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می‌گیرد که کاربر خریدار آن را در وب‌سایت فروشنده ثبت کرده است. فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و نحوه‌ی ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می‌رساند.

چنانچه سفارش در ساعات غیراداری و در روزهای تعطیل باشد، مراحل ارسال سفارش از اولین ساعت اداری روز بعد آغاز می شود.

در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود در قسمت سفارش‌ها قادر به مشاهده‌ی تاریخچه‌ی سفارشات خود و وضعیت هر سفارش است.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش‌داده‌شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه‌ی مالیات‌ها و عوارض قانونی فروش خواهد بود.

تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می‌شود، هزینه‌ی ارسال، بسته بندی ویژه و بیمه‌ی کالا خواهد بود.

مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر خریدار در وب‌سایت فروشنده ثبت شده و فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است حدالمقدور با رعایت سیاست‌های معین ارسال کالا (از جمله هزینه‌های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور خریدار در مکان و زمان تعیین‌شده، فروشنده هزینه‌های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

البته در صورت استفاده از خدمات شرکت پست ایران یا شرکت ترن پارت تیپاکس،آرامکس و سایر شرکت های کالارسان غالبا سرویس کالا در ساعات اداری تحویل می‌شود و انتخاب زمان تحویل بر عهده‌ی خریدار نیست.

محدوده‌ی شهر تهران عبارت است از: حکیمه (شرق)، سوهانک (شمال‌شرق)، افسریه (جنوب‌شرق)، بزرگراه آزادگان (جنوب و جنوب‌غرب)، بزرگراه همت تا دریاچه‌ی چیتگر و جاده‌ی مخصوص کرج تا آزادشهر (غرب).

امکان ارسال کالا با پیک و تاکسی در شهر تهران وجود دارد.

در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده‌ی او باشد توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای سفارش را فسخ نماید.

خریدار با تحویل کالای ارسال شده رضایت خود را از نوع و/یا تعداد و سلامت کالا ابراز می‌نماید.

هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به این فروشگاه اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی، کالا با مسئولیت فروشگاه تعمیر و یا جایگزین می‌شود.

در صورتی که کالا و خدمات خریداری شده مربوط به سایرین (اشخاص ثالث) بوده و صرفا در این فروشگاه ارائه شده باشد، پس از گذشت بیش از ۲۴ ساعت از زمان دریافت و عدم اعتراض به کالا و خدمات، مسئولیت عدم صحت، سلامت و یا کارکرد صحیح کالاها و تعهدات گارانتی و تعویض و غیره بر عهده همان شرکت ها (مالک و یا تولید کننده و یا صاحب خدمات) بوده و خریدار می بایست راسا امور مربوطه را پیگیری نماید.

خریدار موظف است مبلغ قابل پرداخت را به صورت برخط (آنلاین) هم زمان با تایید سفارش بپردازد.

در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین‌شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری کند و سفارش را فسخ نماید.

قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجراِ و تأثیر این توافق نامه حاکم و نافذ است.

© مالکیت معنوی محتویات وب‌سایت و فروشگاه شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به انتشارات حک وابسته به هلدینگ گروه طرفه (طرفه، گروه بین الملل) است.

© کلیه حقوق محفوظ است.

۱۳۹۳ هجری خورشیدی