اخبار

معرفی کتاب بازاریابی پیشرفته°360

بازاریابی پیشرفته 360

 

اسکات جونز، موسس و مدیر عامل آژانس بازاریابی دیجیتال موفق و رو به رشدی با نام گروه اینترنتی 123 است. اسکات جونز در مدت بیش از پانزده سال، تیمی از قهرمانان بازارساز دیجیتال را تشکیل داده است که به نیازهای روزافزون این فضا پاسخ می دهند.
فعالیت های این آژانس بازارساز دیجیتال شامل تمام خدمات پیشتاز می شود؛ از جمله طراحی، گسترش وب، بازاریابی موتور جست و جو، مدیریت شبکه های اجتماعی، راهبرد دیجیتالی.
اسکات در طول دوران کرونا، توانست از مشتریان محلی، ملی و بین المللی خود حمایت کند و این همه گیری جهانی را بدون آنکه نیاز باشد کارمندان خود را به مرخصی بفرستد یا امتیازی برای حمایت از کسب و کارش دریافت کند، هدایت نماید.
گروه اینترنتی 123 با پیشرفت و گسترش خدمات و استخدام اعضاء برای تیمی جدید، در این صنعت به راه خود ادامه داده است. چشم انداز جهانی تغییر می کند؛ اما لزوم وجود خدمات دیجیتال ادامه می یابد تا جهشی چشمگیر در خدمات دیجیتال اتفاق افتد.
جونز در این کتاب چند اصل درباره موضوع بازاریابی دیجیتال را به اشتراک می گذارد و توضیح می دهد که چطور هر کدام از بخش های مرکزی به هم متصل می شوند تا روند 360 درجه به سمت موفقیت پیش رود.

بازاریابی پیشرفته 360
           “راهنمایی های واقعی در جهت توسعه کسب وکار”

 

این کتاب به شما امکان می دهد که قدرت بازاریابی دیجیتال را در نقش گرداننده ی اصلی استرتژی بازاریابی موسسه تان بشناسید و مهار کنید.
در این کتاب درباره مبنای اصول بازاریابی دیجیتال اطلاعات کسب می کنید و فرق آن با بازاریابی سنتی را می فهمید. اینترنت در دنیای امروز از طریق فرصت های عظیمی که بازاریابی دیجیتال فراهم می کند، برای هر نوع سازمان کوچک یا بزرگی دریچه ای باز کرده است.

سازمان ها با بهره گیری از کانال های مختلف بازاریابی دیجیتال و از طریق آنلاین نه فقط می توانند محصولاتشان را به اشتراک بگذارند، بلکه می توانند مشتریانشان را نیز پیدا و جذب نموده و آن ها را به خریدار تبدیل کنند تا نرخ بازگشت سرمایه (ROI) خود را بالا ببرند. سرعت و بی پروایی شبکه های دیجیتال در انتقال داده ها یا حمایت غیر سازمانی حیرت انگیز است.

در این کتاب درباره همه جنبه های مجزای بازاریابی دیجیتال بحث خواهد شد تا بدانید بازاریابی دیجیتال چیست و چطور عمل می کند و چگونه می تواند کمک کند پویش های بازاریابی بعدی خودتان را بهینه سازی کنید.

بر طبق سایت اینترنت ورلد استتز (Internet World Stats)، کاربران اینترنت در سر تا سر دنیا 64/6 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند. جهان این روزها ابرمتصل (Supper-Connected) شده است؛ همه چیز در آن در نظر گرفته می شود و بازاریابی و تبلیغات به طور چشمگیری تغییر کرده است. این مطلب به طور ویژه به دلیل پیشرفت شبکه های اجتماعی معتبر است؛ زیرا این پیشرفت چگونگی تعامل سازمان ها با مشتریان بالقوه و فعلی را تعییر داده است.

بنابراین قبل از اینکه به همه جنبه های گوناگون بازاریابی دیجیتال پی ببریم، اجازه دهید توضیح دهیم دقیقا بازاریابی پیشرفته دیجیتال چیست و چه مواردی را در خود جای می دهد.
در اصل بازاریابی دیجیتال اصطلاحی کلی است و جایی این اصطلاح را به کار می برند که تبلیغات و بازاریابی با نوآوری وب و انواع مختلف پلتفرم های شبکه های آنلاین مواجه می شود…

بازاریابی پیشرفته °360 (راهنماهایی واقعی در جهت توسعه ی کسب و کار)