مجموعه آیین‌نامه‌های بهداشت کار در صنایع پتروشیمی

تحقق آرمان “انسان سالم در محیط کار سالم” و “انسان سالم محور توسعه پایدار” مستلزم تدوین و اجرای رویه ها و دستورالعمل های یکسان در مورد موضوعات مختلف بهداشت، ایمنی و محیط زیست است.
در این راستا پس از تصویب و ابلاغ ساختار HSE در شرکت های تابعه وزارت نفت، مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سال 1384 اقدام به تهیه و تدوین کتب الزامات HSE متناسب با شرایط عملکردی و فرایندی صنایع پتروشیمی نمود.
در بخش بهداشت صنعتی الزامات مربوطه توسط کمیته تخصصی بهداشت مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی متشکل از مهندسان بهداشتی واحدهای HSE شرکت های پتروشیمی و با در نظر گرفتن کلیه الزامات ملی و کشوری و همچنین استانداردهای بهداشتی بین المللی تهیه و اولین ویرایش این الزامات در سال 1387 منتشر گردید.
نظر به استقبال چشمگیر سایر شرکت های تابعه وزارت نفت و صنایع کشور و حتی مراجع علمی و دانشگاهی از این مجموعه، امور بهداشت صنعتی این مدیریت اقدام به بازنگری و چاپ ویرایش دوم این مجموعه نمود.
مفاد مندرج در این مجموعه برای کلیه شرکت های پتروشیمی به عنوان الزام قانونی تلقی گردیده و اجرای آن ها در کلیه شرکت ها الزامی می باشد.
امید است در پرتو عنایات خداوند متعال و با برنامه ریزی جهت اجرا و تحقق عملی این الزامات در محیط های کاری، در صیانت از سلامت نیروی کار و سلامت جامعه موفق باشیم…

این مجموعه سفارشی بوده و قابل ارائه نمی باشد.

این کتاب سفارشی میباشد

جزئیات کتاب

عنوان اصلی

Industrial Hygiene Regulations In Petrochemical Industries

عنوان ترجمه شده

مجموعه آیین نامه های بهداشت کار در صنایع پتروشیمی

مولف/مولفین

بهمن رماوندی, ماندانا آقابیگی, مهدی جهانگیری

ناشر

انتشارات حک (عضو هلدینگ گروه طرفه)

شابک

978-964-91215-1-2

قطع (اندازه) کتاب

وزیری 17×23/5

نوع جلد

جلد شومیز :جلد مقوایی + سلفون

رنگ بندی جلد

تمام رنگی

رنگ بندی صفحات

دو رنگ

تعداد صفحات

480 صفحه داخلی

نوع چاپ

چاپ افست

نویسنده

بهمن رماوندی

ماندانا آقابیگی

مهدی جهانگیری